Utgivningsmeddelande: Utforska nya dimensioner med den helt nya Zmanda 4.3

pressmeddelande Zmanda 4.3

Broomfield, Colorado, januari 2023

Vi är glada att kunna meddela lanseringen av Zmanda 4.3, säkerhetskopierings- och katastrofåterställningslösningen för ditt företag.

Den här nya versionen innehåller kunddrivna förbättringar som:

• RMAN utlöste Oracle-säkerhetskopior för att effektivisera administrationen
  • Nyare versioner av operativsystem som erbjuder bredare kompatibilitet

Dessa funktioner är inställda för att jämna ut din dataskyddsresa samtidigt som de ger en förstklassig prestanda.

De nya funktionerna i Zmanda 4.3 inkluderar:

Rman utlöste Oracle-säkerhetskopior för att effektivisera administrationen: Utlösningen av säkerhetskopior av Oracle-databas underlättas genom användning av RMAN-kommandon (Recovery Manager) från klientservrarna. Detta gör att databasadministratören kan säkerhetskopiera data utan att behöva logga in på Zmanda Management Console, vilket resulterar i en strömlinjeformad och effektiv säkerhetskopieringsprocess.

Uppdaterad kompatibilitet med de nya versionerna av Enterprise Linux, Fedora, Debian och Ubuntu: Zmanda 4.3 utökar kompatibiliteten med:

• EnterpriseLinux 7,8,9
  • Fedora 36,37
  • Debian 10,11
  • ubuntu 16.04,18.04,20.04,22.04

Med den nya uppgraderingen kommer dina data att skyddas mot alla potentiella hot, inklusive cyberattacker, systemfel och mänskliga fel. Vi är övertygade om att Zmanda 4.3 kommer att ge dig den sinnesfrid du behöver för att fokusera på ditt företag utan att behöva oroa dig för dataförlust.

~Pavan Raj | Direktör för företagsutveckling på Zmanda | BETSOL

Zmanda 4.3 är redo med sina kraftfulla förbättringar som ger dig oöverträffad kontroll över ditt ekosystem för säkerhetskopiering och återställning och säkerställer att din data alltid är säker och säker. Se till att du får ut det mesta av Zmanda 4.3. Se vår släpp bloggen och släpp anteckningar att veta mer. För att ta reda på om Zmanda skulle vara en perfekt lösning för dina säkerhetskopieringskrav kan du kontakta vår Lösningsarkitekter or få en gratis provperiod att bli bekant med den.

Varför är Zmanda den världsledande leverantören av säkerhetskopiering av öppen källkod?

Zmanda är världens ledande leverantör av säkerhetskopia med öppen källkod och programvara för katastrofåterställning. Vår utvecklings- och distributionsmodell med öppen källkod gör det möjligt för oss att leverera den bästa mjukvaran i klassen med Zmanda Enterprise och Zmanda Recovery Manager för MySQL till en bråkdel av andra leverantörers kostnad.

Zmanda bidrar med betydande utvecklingsresurser till dataskyddsprojekt med öppen källkod som delar vår vision. Vi tillhandahåller också hårdvara, samarbetsverktyg och ekonomiskt stöd till nyckelutvecklare i öppen källkod.

Om Zmanda

Zmanda, världens ledande lösning för säkerhetskopiering och katastrofåterställning för företag med öppen källkod, tillhandahåller säkerhetskopiering av företag och lösningar för katastrofåterställning som gör ditt liv stressfritt och njutbart. Vi försöker att snabbt leverera innovativa funktioner för att göra din backupresa enklare samtidigt som den ökar kraften. HELT NYA Zmanda 4.3 är flexibel, pålitlig och bekväm, vilket gör dina säkerhetskopierings- och återställningsprocesser sömlösa.

Med Zmanda 4.3 som släpps idag kommer vi att fortsätta lägga till nya funktioner och möjligheter med våra kvartalsvisa releaser för att göra det enklare för företag att hantera sin säkerhetskopiering och återställning av data.

Utforska fler ämnen