Release-aankondiging: nieuwe dimensies verkennen met de geheel nieuwe Zmanda 4.3

persbericht Zmanda 4.3

Broomfield, Colorado, januari 2023

We zijn verheugd de release van Zmanda 4.3 aan te kondigen, de back-up- en noodhersteloplossing voor uw onderneming.

Deze nieuwe release bevat klantgestuurde verbeteringen zoals:

• RMAN activeerde Oracle-back-ups om het beheer te stroomlijnen
  • Nieuwere versies van besturingssystemen die meer compatibiliteit bieden

Deze functies zijn ingesteld om uw reis naar gegevensbescherming te vergemakkelijken en tegelijkertijd eersteklas prestaties te bieden.

De nieuwe functies van Zmanda 4.3 omvatten:

Door Rman geactiveerde Oracle-back-ups om het beheer te stroomlijnen: Het activeren van Oracle-databaseback-ups wordt vergemakkelijkt door het gebruik van RMAN-opdrachten (Recovery Manager) van de clientservers. Hierdoor kan de databasebeheerder een back-up van gegevens maken zonder dat hij zich hoeft aan te melden bij de Zmanda Management Console, wat resulteert in een gestroomlijnd en efficiënt back-upproces.

Bijgewerkte compatibiliteit met de nieuwe versies van Enterprise Linux, Fedora, Debian en Ubuntu: Zmanda 4.3 breidt de compatibiliteit uit met:

• Enterprise Linux 7,8,9"
  • Fedora 36,37
  • Debian 10,11
  • Ubuntu 16.04,18.04,20.04,22.04

Met de nieuwe upgrade worden uw gegevens beschermd tegen mogelijke bedreigingen, waaronder cyberaanvallen, systeemstoringen en menselijke fouten. We zijn ervan overtuigd dat Zmanda 4.3 u de gemoedsrust zal bieden die u nodig heeft om u op uw bedrijf te concentreren zonder u zorgen te hoeven maken over gegevensverlies.

~Pavan Raj | Directeur Corporate Development bij Zmanda | BETSOL

Zmanda 4.3 is klaar met zijn krachtige verbeteringen die u ongeëvenaarde controle geven over uw back-up- en herstelecosysteem, zodat uw gegevens altijd veilig zijn. Zorg ervoor dat je het meeste uit Zmanda 4.3 haalt. Raadpleeg onze blog vrijgeven en release notes om meer te weten. Als u wilt weten of Zmanda een perfecte oplossing is voor uw back-upvereisten, kunt u contact opnemen met ons Oplossingsarchitecten or krijg een gratis proefperiode om er kennis mee te maken.

Waarom is Zmanda de toonaangevende open source back-upprovider?

Zmanda is 's werelds grootste leverancier van open source back-up en noodherstelsoftware. Ons open-source ontwikkelings- en distributiemodel stelt ons in staat om best-in-class software te leveren met Zmanda Enterprise en Zmanda Recovery Manager voor MySQL tegen een fractie van de kosten van andere leveranciers.

Zmanda draagt ​​aanzienlijke ontwikkelingsmiddelen bij aan open-source gegevensbeschermingsprojecten die onze visie delen. We bieden ook hardware, samenwerkingstools en financiële hulp aan belangrijke ontwikkelaars in de open-sourcecommunity.

Over Zmanda

Zmanda, 's werelds toonaangevende open-source enterprise back-up en noodhersteloplossing, biedt zakelijke back-up en oplossingen voor noodherstel die uw leven stressvrij en plezierig maken. We proberen snel innovatieve functies te leveren om uw back-upreis gemakkelijker te maken en tegelijkertijd de kracht ervan te vergroten. De GLOEDNIEUWE Zmanda 4.3 is flexibel, betrouwbaar en handig, waardoor uw processen voor back-up en herstel van gegevens naadloos verlopen.

Nu Zmanda 4.3 vandaag wordt uitgebracht, zullen we doorgaan met het toevoegen van nieuwe functies en mogelijkheden met onze driemaandelijkse releases om het voor ondernemingen gemakkelijker te maken om hun gegevensback-up en -herstel te beheren.

Ontdek meer onderwerpen