Persbericht – Zmanda 4.0.1 voegt 50+ functies en optimalisaties toe

Kader-9-2-800x400

De nieuwe Zmanda 4.0.1-release voegt populaire functies toe, zoals nieuwe rapportagesjablonen, naadloos overschakelen naar tapes, uitgebreide ondersteuning voor de nieuwste SUSE OS-versies en meer dan 50 andere optimalisaties die een verfijnde Zmanda 4.0-ervaring mogelijk maken.

Release-aankondiging: Zmanda 4.0.1 voegt 50+ functies en optimalisaties toe

[Broomfield, Colorado, mei 2021]

De nieuwe release van Zmanda 4.0.1 voegt veelgevraagde mogelijkheden toe, waardoor Zmanda het best is uitgerust om complexe back-upvereisten voor ondernemingen aan te kunnen.

We hebben de ondersteuning verbreed voor: tape back-up, SUSE Linux, wachtwoordbeheer en verbeterde rapportagesjablonen. Een extra 50+ optimalisaties zorgen voor uw ervaring op Zmanda 4.0 is verfijnder dan ooit.

Wat is er nieuw in Zmanda 4.0.1?

Tapestatistieken en bewaarbeleid: Begrijp eenvoudig welke back-upsets veel resources in beslag nemen en gebruik dit inzicht voor capaciteitsplanning om u te helpen de bedrijfskosten te verlagen.

Bredere SUSE-compatibiliteit: Onze ondersteuning voor SUSE is uitgebreid tot SUSE 15.2 en SUSE 12.5 als zowel back-upservers als uw kritieke workloads. Meer details beschikbaar in Compatibiliteitsmatrix.

Gedetailleerde MTX-logboeken: Gedetailleerde MTX-logboeken zijn beschikbaar voor tape-opslagapparaten, waardoor beheerders inzicht krijgen in de beschikbare tapesleuven, het aantal geladen schijven, enz.

Verbeterde rapportagesjablonen: Gebruikers kunnen profiteren van vooraf ingestelde sjablonen die zijn geoptimaliseerd voor verschillende scenario's, zoals in Ă©Ă©n oogopslag meer te weten komen over de status van clientback-ups, gedetailleerde mediaprestatiestatistieken, enz.

Details back-upschijf bekijken: Bekijk vanuit het herstelscherm eenvoudig de back-uplabels die worden gebruikt voor herstel, naast aanvullende details zoals de grootte van uw back-upgegevens en het percentage schijfruimte dat wordt gebruikt voor het back-uplabel.

Eenvoudig wisselen van back-upsets: Als de back-uprun nog niet is gestart, kunnen gebruikers de back-upmedia nu eenvoudig wijzigen vanuit de Configuratiescherm bewerken in Back-upsets.

Verbeterde waarschuwingen: Gebruikers kunnen de fouten en waarschuwingen in realtime bekijken, gegenereerd door back-ups die op de achtergrond worden uitgevoerd.

Centrale wachtwoord resets: Serverbeheerders kunnen nu eenvoudig en veilig beheerderswachtwoorden opnieuw instellen.

optimalisaties: Zmanda 4.0 betekende een sprong in mogelijkheden voor Zmanda. Er werden meer dan 50 optimalisatiepunten ontdekt en geĂŻmplementeerd, wat een verfijnde Zmanda 4.0-ervaring mogelijk maakte.

"Zmanda 4.0 bracht opwindende innovaties naar het Zmanda Backup Ecosystem. Met onze nieuwe kleine release werken we om voort te bouwen op de vooruitgang van 4.0 en een sterke gebruikerservaring op te bouwen."

- Pavan Raj, directeur

Om erachter te komen of Zmanda een perfecte oplossing zou zijn voor uw back-upvereisten, staan ​​onze oplossingsarchitecten altijd voor u klaar. Jij kan praat met onze Solution Architects.

Waarom is Zmanda 's werelds toonaangevende open-source back-upprovider?

Zmanda is 's werelds grootste leverancier van open source back-up en noodherstelsoftware. Ons open-source ontwikkelings- en distributiemodel stelt ons in staat om best-in-class software te leveren met Amanda Enterprise en Zmanda Recovery Manager voor MySQL tegen een fractie van de kosten van andere leveranciers.

Zmanda draagt ​​aanzienlijke ontwikkelingsmiddelen bij aan open-source gegevensbeschermingsprojecten die onze visie delen. We bieden ook hardware, samenwerkingstools en financiële hulp aan belangrijke ontwikkelaars in de open-sourcecommunity.

Over Zmanda

Zmanda, 's werelds toonaangevende leverancier van open source zakelijke back-up en oplossingen voor noodherstel, kondigde de nieuwe softwareversie aan van Amanda Enterprise back-upoplossing (AE) om uw fysieke servers, virtuele machines, applicaties en databases te beschermen.

Ontdek meer onderwerpen